вторник, 12 января 2021 г.

Основи здоров'я, трудове навчання, образотворче мистецтво

 

Домашне завдання виконати до 25 січня

Основи здоров’я

5 клас : параграф  15-16 вчити,конспект у зошит

6 клас: параграф  15-16 вчити,  конспект у зошит

7 клас: параграф    15-16 вчити,  конспект у зошит

8 клас: параграф    15-16 вчити,  конспект у зошит

9 клас: параграф   15-16 вчити,  конспект у зошит

  Трудове навчання

5 клас :  проект: «Лялька-мотанка» .

6 клас: проект: «Декоративні квіти з бісеру» .

7 клас: проект: «Штучні квіти». 

8 клас:  Міні проект: « Моя зачістка» .

9 клас: Міні проект: «Мій одяг-мій імідж» .

Образотворче мистецтво

5 клас   Композиція: «Глечики »  с  46

6 клас:     Малювання « Лампи »  с 23

7 клас: Намалювати українский народний одяг .

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий