воскресенье, 26 апреля 2020 г.

основи здоров'я, трудове навчання, образотворче мистецтво


Усі домашні завдання виконати до 16 травня і відправити мені на електронну пошту

Основи здоров’я
5 клас : параграф  28 вчити , конспект  у  зошит.   
6 клас: параграф  28 вчити , конспект  у  зошит.
7 клас: параграф  28 вчити , конспект  у  зошит. 
8 клас: параграф  28вчити , конспект  у  зошит.
9 клас: параграф  28вчити , конспект  у  зошит. 
  Трудове навчання
5 клас :   Усім учням нашої школи у зв'яку з пандемією коронавірусу зшити для себе своїми руками захисну маску
6 клас: Усім учням нашої школи у зв'яку з пандемією коронавірусу зшити для себе своїми руками захисну маску
7 клас: Усім учням нашої школи у зв'яку з пандемією коронавірусу зшити для себе своїми руками захисну маску
8 клас:  Усім учням нашої школи у зв'яку з пандемією коронавірусу зшити для себе своїми руками захисну маску
9 клас: Усім учням нашої школи у зв'яку з пандемією коронавірусу зшити для себе своїми руками захисну маску
Образотворче мистецтво
5 клас : Усім учням нашої школи намалювати малюнок до Дня Перемоги, підписати і відправити мені на електронну почту .  
6 клас: Усім учням нашої школи намалювати малюнок до Дня Перемоги, підписати і відправити мені на електронну почту .  
7 клас:  Усім учням нашої школи намалювати малюнок до Дня Перемоги, підписати і відправити мені на електронну почту .  


Комментариев нет:

Отправить комментарий