воскресенье, 5 апреля 2020 г.

історія, географія


5 клас
Історія
§27
Коди тестів: 754094
Доступ до тестів за посиланням:  join.naurok.ua
Завдання активні до 10.04.2020р., 22:00
6 клас
Історія
§49, 50
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk  
Коди тестів: 836736
Географія
§49, 50
Коди тестів: 396506
Доступ до тестів за посиланням:  join.naurok.ua
Завдання активні до 10.04.2020р., 22:00
7 клас
Історія України
§22
Коди тестів: 586218
Всесвітня історія
§25
Коди тестів: 323468
Географія
§36-37 конспект!!!
Коди тестів: 535204
Доступ до тестів за посиланням:  join.naurok.ua
Завдання активні до 10.04.2020р., 22:00
8 клас
Історія України
§36
Коди тестів: 459922
Доступ до тестів за посиланням:  join.naurok.ua
Завдання активні до 10.04.2020р., 22:00
Всесвітня історія
§19-22 повторити!!!
Написати контрольну роботу за темою «Османська імперія. Країни східної Європи»
Географія
§46-48 повторити!!!
Написати контрольну роботу за темою «Ландшафти України. Природокористування»
9 клас
Історія України
§31
Коди тестів: 324173
Всесвітня історія
§26
Коди тестів: 617552
Географія
§32-33
Коди тестів: 682535
Право
§25
Коди тестів: 745862


Доступ до тестів за посиланням:  join.naurok.ua
Завдання активні до 10.04.2020р., 22:00
Контрольна робота                                                                                          
8 клас
Тема
:ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.
Початковий рівень
1. На яких континентах розташовувалася Османська імперія у період свого розквіту?
А Азія та Америка;  Б Європа та Азія; В Азія та Африка; Г Європа, Азія та Африка
2. Які держави увійшли до складу Речі Посполитої?
А Литва та Польща;  Б Московська держава та Польща;  В Литва та Московська держава
3. Як називалася війна Росії та Швеції у 1700—1721 рр.?
А Північна;  Б Шведська;  В Південна;    Г Російська
Середній рівень
4.Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
1 фільварок
.   е ханстанство та Польща
А прагнення держави захопити нові території
2 стрільці
Б велике господарство, що ґрунтується на панщині
3 експансія
В постійні військові в Московському царстві
4 оброк
Г натуральні та грошові платежі селян феодалам

Д форма залежності селянина від землевласника
5. Укажіть, про кого йдеться.
За часів його правління Османська імперія досягла вершини своєї могутності. У результаті численних війн значно розширив територію Османської імперії. Реформував адміністрацію, армію, фінанси. Був також меценатом і поетом. Його четвертою дружиною була Порем Султан, яку в Європі знали під іменем Роксолана.
А Аббас І;   Б Селім І;   В Надір;   Г Сулейман І
Достатній рівень
6. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.
1) Варшава, 2) фільварок, 3) бояри, 4) Литовські статути, 5) греко-католики, 6) опричнина, 7) стрільці, 8) Москва, 9) Боярська дума.
РІЧ ПОСПОЛИТА
МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО


Високий рівень
8. Проаналізуйте текст з історичного документа та дайте відповіді на запитання.
Із Люблінської унії (про права поляків і литовців)
Усі закони й постанови, хоч би які вони були і хоч би з якої причини видані в Литві проти польського народу, щодо заняття вищих і яких завгодно посад, що передаються й доручаються нами, також щодо маєтків і земель, щодо придбання земель і володіння ними у Великому князівстві Литовському... — усі такі закони, погодженням з усіма чинами, скасовуємо... Віднині як поляк у Литві, так і литовець у Польщі можуть купити маєток і оселитися будь-яким законним способом, і можуть за законом обіймати посаду в тій землі, у якій осядуть. Щодо духовних посад, то ми роздаватимемо їх на власний розсуд, як і було досі, не звертаючи уваги на осілість особи в тій країні.
1) Коли була прийнята Люблінська унія?
2) Які права отримували поляки та литовці?
3) Чому в документі окремо виділені духовні особи?

Контрольна робота                                                                                          
8 клас
Тема  «Ландшафти України. Природокористування»
Початковий рівень (кожне завдання 1 бал)
1.     Вкажіть природну зону, яка поділяється на підзони:
А  мішані ліси                      Б лісостеп
В  широколисті ліси            Г степ
2.     Техногенні підтоплення земель характерні для територій:
А морських портів                                       Б навколо міст
В  зрошувальних земель                              Г навколо водосховищ
3.     Найбільше забруднення атмосфери спричиняє…
А транспорт                                      Б сільськогосподарські підприємства
В харчова промисловість                 Г заклади рекреації
Середній рівень (кожне завдання 1 бал)
4.     Дайте визначення поняття «моніторинг навколишнього середовища»
5.     Назвіть основні види природоохоронних територій
6.     Встановіть відповідність між назвами та категоріями природоохоронних територій:
1.     Асканія Нова                                           А  Ботанічний сад
2.     Синевир                                                    Б  Природний заповідник
3.     Канівський                                               В  Біосферний заповідник
4.     Нікітський                                                Г  Природний національний парк
                                                                   Д Пам’ятка природи
Достатній рівень ( 3 бали)
7.     Встановіть послідовність розташування національних парків з півночі на південь
А Олешківські піски                                 Б Яворівський
В Шацький                                                 Г Подільські Товтри
8.     Поясніть з чим пов’язане значне поширення печер у Гірському Криму    
   Високий рівень (3 бали)
9.     Оцініть, яка геоекологічна ситуація склалася в нашій області. Яких заходів потрібно вжити, щоб змінити її на краще?


Комментариев нет:

Отправить комментарий